Wednesday, December 16, 2009

FAMILY DAY



Salam 1 Malaysia. Pejam celik pejam celik da nak naek semester baru. Walaupun cuti sem ne agak sekejap tp cukup la bagi aku utk luangkn masa bersama keluarga tercinta. Walaupun pada asal perancangan nak kerje tyme cuti tp xjadik disebabkan byk plan2 yg x dirancangan telah merancangkan aku utk cuti ne.(ape aku ngarut neh)


So, pada 11,12,13/12 lepas, JKR Muo telah bt family day utk staf bhgian bangunan. Family day ne besenye bt kt pulau2, tapi kali ne dorg bt trip plak. So, kitorg gi Kelantan ngn Terengganu. Satu je aku nak share ngn korg sume, laen kali kalo nak sewe bas, cube test try bas tu. jangan pilih bas yg umpama dilambung ombak badai.(huu~)


Nak cite panjang2 pon xbest sbb bia la memori ne tersemat sndri dlm pale otak aku neh.(hak3) Ape2 pon aku bersyukur kami slamat pergi dan pulang. Xde perkara2 yg x diingini berlaku. Terima kasih wahai tuhanku~

No comments:

Post a Comment